top of page

דבש

יצא לאור! יצא לאור! יצא לאור! יצא לאור! יצא לאור!

.

"דבש", הרומן החדש שלי יצא לאור היום וההתרגשות רבה.


כבר אמרתי, שלמרות שהוא לא עלי באופן ישיר אני חש כי הוא מאוד אישי.

העטיפה היא תצלום של קרנף מהספארי ברמת גן שאבא שלי צילם ב 1976. הפילם נשרף והתמונה לא יצאה, אך עשיתי לה עיבוד ואני שמח עליה מאוד.

את הספר נתן לרכוש בעותק קשיח דרכי, ואני אשתדל להגיע אישית לכל מי שיקנה לתת לו את הספר, פשוט שלחו לי הודעה לנייד 0522441810

או עותק דיגיטאלי באתר "עברית" בקישור המצורף

.

הנה התקציר:


אם הסוף ידוע מראש אז למה צריך להתאמץ? ואם מתאמצים זה מצליח? ואם זה מצליח אנחנו מאושרים? ואם אנחנו מאושרים זה מחזיק? גיבורת הספר משתדלת, לפעמים זה מצליח יותר, לפעמים פחות, נקודות האור שהיא מוצאת לעצמה עשויות להיראות שוליות וחסרות משמעות למישהו אחר. היא משחקת בקלפים שהחיים חילקו לה כמיטב יכולתה.

"בגיל שלושים ואחת התחילה לחשוד שמשהו לא עובד לה כמו שהיא רוצה. החיים שלה לא נמצאים במקום שאליו התכוונה להגיע. זה עשה לה עצוב, אבל היא לא נשברה. כמו שלא נשברה כשעברו דירה, כמו שלא תישבר כשבעלה ימות, וכמו שלא יהיה אפשר לראות עליה לעולם, את הקושי. היא תמיד חזקה, תמיד מסתדרת, תמיד ממשיכה קדימה."


"דבש", כי הכול דבש, מתאר פרקים מתוך חייה, לא בסדר כרונולוגי, כאשר האירועים והשנים מתערבבים זה בזה. ״החיים זה מה שקורה בזמן שאתה עסוק בלתכנן תכניות אחרות״ כתב ג'ון לנון. אה, כן, וקרנפים.

.



.

bottom of page